podzemí

23.01.2015 12:24

lidi sem tady z novým výtvorem a dnes jsem dělali podzemí a bylo to celkem jednouduché. dnes mě tato práce bavila a celkem jsem se u této práce zasmál :) . 

mám tady pro vás i s toho podzemí mini příběh: Ahoj jmenuji se E.T. a jsem mimozemšťan Todle to co vidíte je můj příbytek. Vždy kdo sem příde už nikdy neuvidí světlo země , protože ho vždycky zabiju  a sním a proto se mě lidi bojí jak vidí te na obrázku tak tady mám strážce a jmenují se Ratatui a Evžen a Jóža. Tydle strážci mi donesou oběť a mají s toho podíl toho jídla. vždy když výjdu na Světlo tak si vezmu pár lidí a jdu si je uvařit  a dám si je do skladu. Bydlím v Aši pod nějakou školou Kamenkou a vždy si vezmu jedno dítě které zlobí A sním ho celkem už jsem si vzal přes 23 dětí.

Doufám že se vám rozhovor s E.T. se vám líbil a u dalšího výtvoru Ahoj! :)