Jarní luční hemžení

27.02.2015 12:22

Ahoj, lidi jsem tady s novým výtvorem ,ale nevím jestli se tomu dá říkat výtvor. Tento obrázek se mi nepovedl no spíš mi nesedl... :( Jestli se bude líbit vám tak budu rád. ale teď k tomu co to je za obrázek je to obrázek Jara kde jsme měli nakreslit pár kytek a Včel a brouků. ;) A jako vždy tady pro vás mám příběh tak si ho užijte! :)

Ahoj jmenuji se Ptáček Speed a vrátil jsem se s teplích krajin. Těšil jsem se sem spádky domů a bych vyděl jak znovu rostou květiny. ;) ale chci vám říct příběh který žadný pták neslyšel je to o tom jak se vracím zpátky domů. A v tom vidím žraloka nebo něco takového. :) A viděl jsem jak tam jí mé kamarády tak jem tam lětel  a šel jsem jim tam pomoct domluvili jsme se že ho vylekáme a odletíme všichny zdraví. A podařilo se po takovém ,,Boji'' Ale jeden ptáček to nepřežil bylo to smutné. A to je vše Ahoj

doufám že se vaám to líbilo a Ahoj. :*